nagłówekxd

nagłówekxd

wtorek, 7 stycznia 2014

Nietolerancja i takie inne

No to tak, napisze dzisiaj o nietolerancji. To spotkalo kazdego z nas a jak nie, to nie martwcie sie spotka was. Tak naprawde kogo to interesuje czy ja nosze jakies duposciski legginsy lateksowe w ktorych ledwo co sie poruszam czy dresy, ktore wygladaja jak worek po ziemniakach. A jednak. Ktos sie tym interesuje trolololo.
Tak samo kogo to interesuje czy zrobie taka mine do zdjecia:
Czy taka:
Przepraszam za jakosc, ale tak samo moge miec taka jakosc zdjecia albo kurwa aparat 123456789009876 mpix
No jejku no mnie to dobija ten post tyczy sie miedzy innymi anonimowych hejterow na asku ISTNA ODWAGA!:) 
Niektore dziewczyny sie mnie czepiaja o jaki ryj czy cos tam nikt sobie urody nie wybiera halo.......... 
Albo jak chlopcy nosza rurki to jest ich wybor i ich zycie jak nosza dresy tak samo.... Nietolerancja swoja droga, ale jezeli ktos powie cos typu twoja matka jest pojebana bo ubrala wiesniacka koszulke czy cokolwiek to mnie kurwica bierze i mam ochote go zabic. Mam taka zasade w zyciu
"Jezeli matka twojego wroga Ci nic nie zrobiła nie ruszaj jej również"
Nie wiem co jest winna Mama, Tata, rodzina... Nie rozumiem.
"Nie znasz? Nie oceniaj"
"Mówisz o mnie mów to do mnie"
"Nie powiedziałeś tego w ryj - nie powiedziałeś nic"
"Nie znasz mnie, ale nie martw się dowiesz się od ludzi, którzy nawet ze mną nie gadali"
:)))))))))))))
Jak narazie to tyle w temacie pozniej pewnie tez napisze jakiegos posta.
Papa:*

2 komentarze:

  1. Dzisiejsza Polska jest mało tolerancyjna :c Niestety...
    princess-kaari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń