nagłówekxd

nagłówekxd

poniedziałek, 20 stycznia 2014

FERIE

Hej :) Przepraszam, że się tyle nie odzywałam, ale jakoś tak po prostu wyszło haha. Tak więc chciałabym napisać jak wiele blogów o feriach zimowych. Szalu nie ma hahahah, no ale jak do tej pory w tyle dni. Wczoraj spałam u koleżanek BIBA JAK NIC hahahah. U Sabiny tutaj jej blog, polecam :) --> klik i Natalki. Przebiłam septuma
dla niewiedzących to taki kolczyk na środku nosa :) Ból niesamowity, no ale hahah. Miałam w listopadzie plany, żeby pójść na sesje "zimową" ale bez śniegu chyba raczej sie nie da :) Idziemy w trójkę jutro dodam zdjęcie mam nadzieję, że wyjdą jakieś ogarnięte. Dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam sobie spodnie na gumce, w których jutro idę na sesje :)) 
Kamerkowa jakość no cóż XD i kawałek złapalo ale mi się bardzo podobają. Bardzo ładne i tanie - 35 zł. Według mnie dość rozsądna cena :) Natalka mi pożycza brązowy sweter i czapkę beanie 
O taka :) Buty zwykłe brązowe zimowe. Zastanawiałam się nad fioletowymi Vansami, ale zostawiłam je w szkole -.-.-.-
Do tego makijaż kreski i rzęsy + puder :) 
Tutaj macie krótki poradnik jak zrobić idealną kreskę eyelinerem :)
Dzisiejszą notkę już kończę :) Łapcie nową fotkę, a jutro dodam więcej :)
cium :):*

2 komentarze:

  1. Septuma robiłaś sama, czy w salonie? Tak bardzo mi się marzy, ale tak bardzo boję się salonów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Septuma robiłam sama u koleżanki, ale kup sobie igłę o 0.2 mm większą, bo ja musiałam prekuwać 2 razy, bo za pierwszym razem miałam wenflon taki sam jak igłe.

    OdpowiedzUsuń