nagłówekxd

nagłówekxd

środa, 29 stycznia 2014

MERG.PL

Hej kochani! Jak zauważyliście na moim blogu pojawił się Banner firmy MERG. Zdecydowałam się na współpracę z nimi ponieważ mają na prawdę wspaniałe buty ;))) Nie piszę tego dlatego, żeby mieć z tego zysk chociaż po części o to mi chodzi, przecież nie będę was oszukiwać. Ale swoją drogą na prawdę podobają mi się te buty ;)))
Z promocji
(KLIK W ZDJĘCIE)

NOWOŚCI!
(KLIK W ZDJĘCIE)
*
Po kliknięciu w zdjęcie pojawią się również inne kolory tych butów (różowe, beżowe)
*1
* Dostępne kolory - granat, róż
*2
*Dostępne kolory - Czarny, beż, granat, cielisty
*1
*Dostępne kolory: Beż, czarny, biały


Okej ;)) Dzisiejszego postu koniec mam nadzieję, że spodobały wam się buty, nie zamierzam was błagać żebyście kupowali, czy klikali w Banner reklamowy. Po prostu jak będziecie chcieli to klikniecie, jak nie to nie ;) Ja osobiście polecam stronę kupiłam tam jedna parę butów ;)))
Ciumki :*<3
DZIĘKUJĘ ZA 75 OBSERWATORÓW!!! JAK BĘDZIE 100 TO OBIECUJĘ, ŻE ZROBIĘ KONKURS :)








1 komentarz:

  1. Masz bardzo fajnego bloga. Naprawdę. Nie jestem zwolenniczką obserwowania za obserwowanie. Ale twój blog mi się spodobał więc go obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :
    http://ada-addda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń