nagłówekxd

nagłówekxd

wtorek, 28 stycznia 2014

jak wszyscy to i ja! Czyli *TAG 40 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE"

Hej :> Dzisiaj już po raz drugi XD Tak sobie pomyślałam, że zrobię TAG 40 przypadkowych pytań o mnie :) No to zaczynajmy 

1) Gdzie byłaś 3 godziny temu? 3 godziny temu. Hmmm... Byłam w domu :)

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke? Mimo mojego podziwu nie zjadłam kredy nigdy w życiu hahahah. No w sumie sama się sobie dziwię :D

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego? Tak, jest dużo rzeczy z racji takiej, że jestem w pokoju u mojej mamy i jest karuzela brata, nakrętka od Oliwki dla dzieci, łańcuchy z choinki i duuużo innych :>

4) Czy masz na sobie skarpetki? Mam na sobie skarpetki :D Chyba jak zawsze hahaha

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni? Nie :D W kinie byłam ostatni raz bodajże rok temu XD

6) Czy jest Ci gorąco? No jak o tym pomyślałam to trochę gorąco mi się zrobiło :D

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia? Cola, u Weroniki piłam hahah

8) Co ostatnio jadłaś? Parówki :)))

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?  U Werki :>

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?  Mnie nie było, ale babcia przyszła XD

11) Czy tesknisz za kimś teraz? Tak :C Dużo osób mi brakuje :C

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór? Nie mam w sumie planów, wyjdzie co wydzie :3

13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. Karolinka moja:*:*

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości? Szczerze to nic XD

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie? Tak, mam perfumę Celine Dione :3

16) Byłaś w tym roku u lekarza? Byłam na bilansie 1-klasisty
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel? Zapewne u siebie w domu ;d

18) Czy masz opalenizne? No w sumie z wakacji mi jeszcze trochę zostało jak widać na tym zdjęciu po prawej stronie :D


19) Czego teraz słuchasz? No w sumie niczego, ale tak to w telewizorze coś leci jakaś reklama to słucham ;)))

20) Czy kolekcjonujesz cos? Nie XD

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje? Nie wiem, w sumie to chyba nigdy mnie nie zatrzymała policja ;>

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę? Tak ;)))

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie? "Nie zostaje"

24) Lubisz ostre przyprawy? No zależy kiedy, bo czasami mam "smaka" na ostre, czasami na słodkie, słone... No różnie to bywa haha :)
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic? Wczoraj wieczorem ;)

26) Czy jesteś bogata? Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, bo to się tak waha. Można powiedzieć, że jestem "średnia"

27) Jaka jest w Ciebie pogoda? Zimno, na pewno na minusie. Śnieg leży :////

28) O której godzinie budzisz się rano? Jak do szkoły to 6:40-7:00, a tak jak są ferie/wakacje czy coś tam to 9:00 czasami nawet 12:00

29) Jaki film ostatnio widziałaś? "Zabójcze słońce" coś takiego XD

30) Jaki masz dzwonek w telefonie? KaeN - Kartka z pamiętnika

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju? Byłam.

32) Ile masz rodzeństwa? Mam jednego młodszego brata :) (prawie 3 miesiące)

33) Komputer stacjonarny czy laptop? Laptop. Zawsze go można ze sobą gdzieś zabrać, ogólnie sama mam laptop i jestem zadowolona, nie zamieniłabym go na komputer nigdy w życiu ;-;

34) Co planujesz dziś robić? Pojadę do cioci, później do domu i pewnie do Werki ♥

35) Kiedy ostatni raz płakałeś? Nawet nie pamiętam XD Rzadko płaczę chyba, że stanie się coś na prawdę takiego co jest "warte" płaczu

36) Jakie jest twoje ulubione radio? RMF FM  i ESKA
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba? Lubię jedno i drugie, ale jeżeli już musiałabym dokonać wyboru to kebeb
38) Jaki jest Twój kolor oczu? Ciężko jest określić mój kolor oczu. Jedni mówią, że brązowe, inni, że zielone. Jednak według mnie one są po prostu brązowo-zielone
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy? HMMMM..... MOŻE SPAŁAM?
40) Czy masz zwierzęta? Nie mam ale na urodziny dostanę psa hoho XD
Okej do następnego postu papa :*



2 komentarze: