nagłówekxd

nagłówekxd

sobota, 4 stycznia 2014

#badday :)

Hej:):*
Dzsiaj nie bede dodawala zadnych zdjec na bloga, bo nie wiem czemu ale jakos nie chca mi sie sciagnac ani przez kabel USB ani przez Bluetootha. Nie wiem co sie dzieje, ale no XDDD
Dzisiaj bylam w maku z Nati i kupilam taka ohydna salatke, fuj pozniej wracamy i mnie podkurwila taka dziewczyna nie bede pisac kto, to pisze do niej ze jak ma do mnie jakis problem to niech mi powie prosto w pysk i ona do mnie
- to o 15:10 pod mc
Dobra poszlam z Sabina i Natalka pod mc i ona siedzi w srodku to ja wchodze i do niej "wypierdalaj stad" XDDD to ona wyszla i jak z nia gadalam to sie kurwa trzesla jak galareta XDDD i chuj pozniej do mnie cos pisze na fb, ja pierdole jest nizsza ode mnie o glowe i jeszcze kozaczy hahaha
Dobra nic, pozniej chodzilysmy na miescie ja Binia, Nika i Nati i Natalka tak podkurwila Sabine ze poszla a pozniej Ja Klaudia, Natalka i Nika poszlysmy do Nikoli :)))) Ogolnie supcio!:) Przepraszam was bardzo bardzo ze dzisiaj taki post troche bezsensu ale naprawde jestem bardzo zmeczona :):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz