nagłówekxd

nagłówekxd

wtorek, 28 stycznia 2014

Do czego nawiązuje tytuł/link mojego bloga oraz *MY DREAM NAILS*

Najpierw zacznę od pierwszego tematu jakim jest Do czego nawiązuje tytuł/link mojego bloga? 
MY ROAD
MY DREAM
MY LIFE
te trzy "rzeczy" opiszę każdą po kolei ;)))
My road - Moja droga. Hmm? Sądzę, że każdy ma taką drogę w życiu, którą chce podążać. Czasami z niej zbaczam, jak każdy inny człowiek, ale staram się jak najszybciej powrócić na szlak. Moja droga zaczęła się od narodzin (29.09.2000r) i skończy się na śmierci, której nikt nie przewidzi. Nikt nie może wiedzieć kiedy to nastąpi. Idąc przed siebie wyznaczam sobie różne punkty na drodze, które mam zamiar osiągnąć. Jestem zawziętą osobą więc idę coraz szybciej, aby osiągnąć wyznaczony przeze mnie cel. Czasami się to udaje, czasami niestety nie. Różnie to bywa. Za was trzymam kciuki, aby każdy wyznaczony sobie przez was cel był możliwy do zdobycia.
My dream(s) - Moje marzenia. Każdy ma swoje marzenia. Niektórzy mówią o nich otwarcie, niektórzy trzymają je tylko dla siebie i chodź w głębi duszy chcą to powiedzieć to nie udaje im się przekroczyć tej granicy. Moim marzeniem jest... Hmm? W sumie to mam bardzo dużo marzeń. To największe zachowam dla siebie. Te drobniejsze też ;)))
My life - Moje życie. To jest bardzo szeroki temat. Moje życie to moje życie. Chcę być sobą, nie udawać nikogo innego, nie udawać kogoś dla tak zwanego "fejmu" w internecie. Tak naprawdę za przeproszeniem sram na te lajki i prezenty na asku. Na tamtym koncie miałam tego sporo, teraz nowy ask <TUTAJ 
LINK!!!> możecie pytać, odpowiem na wszystko ;))) 
"Rodzisz się oryginalny więc nie umieraj jako czyjaś kopia"
TERAZ II TEMAT
Drugim tematem są moje wymarzone paznokcie. Także paznokcie obgryzam i mam nadzieję, że zapuszczę.  Od dzisiaj biorę się solidnie do roboty bo moje paznokcie to tragedia, serio... Wyglądają mniej więcej tak:
Oczywiście to nie są moje paznokcie tylko zdjęcie z internetu, ale moje są identyczne. One są paskudne szczególnie jak na nastolatkę... Ble sama się siebie brzydzę jak przeglądam te obrazy z grafiki google ;___;  Ja tak tego u siebie nie dostrzegam, ale na zdjęciach.... Fuuuu
*MY DREAM NAILS
Czyli moje wymarzone paznokcie.
1. Naturalne. Paznokcie naturalne, pomalowane tylko lakierem przeźroczystym są śliczne! Bardzo mi się podobają takie jakby wychodzące poza opuszki ;))) 
a) zaokrąglone 
Zaokrąglone paznokcie bardzo mi się podobają, wyglądają naturalnie.
b) Kwadratowe 
Też bardzo ładne :)
2. "Francuskie" Mmmm... Francuskie paznokcie? Bardzo naturalne i ładne
3. Kolory. Paznokcie kolorowe, pomalowane tylko jednym kolorem bez wydziwiania ani nic. (PASTELOWE *_____*)
4. Przeróżne wzorki. Tutaj macie kilka zdjęć paznokci z wzorkami, które mi się spodobały ;))
Okej w tym poście tyle do następnego, cium :*:)

6 komentarzy:

  1. Ważne to iść swoją drogą i realizować cele :) http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kiedyś obgryzałam, a teraz? Mam takie szpony :D
    darudarusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratuluje :D Mam nadzieję, że mi też sie uda ;))))

      Usuń
  3. Nie mam dużo do powiedzenia w tym temacie bo jestem chłopakiem haha ale najbardziej podobają mi się "francuskie"! :)
    http://vogue-booy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zacznij uzywac odzywki Eveline 8 w 1 a paznokcie na pewno ci odrosną:)

    OdpowiedzUsuń