nagłówekxd

nagłówekxd

sobota, 25 stycznia 2014

Ferie z Werką :)

Hej misie:* Dzisiaj jak obiecałam napiszę posta, bo jak byłyśmy z Weroniką w Lesku to nie miałyśmy za bardzo dostepu do internetu, także ten... :) Wyjechałyśmy autobusem 23.01.2014r. o 12:40, jechałyśmy autobusem i robiłyśmy oczywiście zdjęcia hahah tu macie kilka :) 






Przyjechałyśmy po godzinie i poszłyśmy do Tesco po żelki :D

W każdym bądź razie wzięłyśmy kuleczki takie pyszne co później się robiły z nich gumy omnomnom *,*
Wróciłyśmy do domu i już siedziałyśmy tam, oglądałyśmy telewizor i rozmawiałyśmy :)
Później jeszcze poszłyśmy do kilku sklepów. Tutaj macie zdjęcie z przebieralni z jednego hahahahah
Na następny dzień wstałyśmy rano, zjadłyśmy śniadanie i poszłyśmy na zdjęcia :)
Tutaj macie moje jedno, któro mi sie podobało 
O takie sobie zdjęcie :) Było chyba 0 stopni a ja bylam w krótkich spodenkach i koszulce ale co tam hahah :D
Po zdjęciach wróciłyśmy i zjadłyśmy obiad, później jakoś zleciało w między czasie zdjęcia :)


Już w trzeci dzień musiałyśmy się zacząć pakować, ale jeszcze poszłyśmy do jednego ze sklepów, w których byłyśmy pierwszego dnia. Kupiłam sobie eye liner z grubą końcówką :) 
Tutaj moje zdjęcie w sumie jeszcze z wcześniejszego dnia, ale jest :)
Jak juz przyjechałyśmy do miasta musiałam iść do sklepu -.-..-.-.- Strasznie dużo napadało śniegu


Jakieś takie dwa zdjęcia, przepraszam takie na szybko haha ;c Jak narazie to spadam, bo się umówiłam z Werką, że jeszcze do niej przyjdę jutro napiszę notkę ciumki:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz