nagłówekxd

nagłówekxd

niedziela, 5 stycznia 2014

hejty i tak dalej nom

Dobra napisz teraz cos na temat hejtow. Nie wiem czy anonimowi hejterzy sie uwazaja za jakis waznych czy cos i czy mysla ze mnie tym zrania piszac mi "dziwka jestes" czy cos podobnego. Z wiekszosci sobie robi po prostu beke, ale niektore naprawde potrafia zabolec. Jakie? dodalam rysunek Lany. Zaczelam rysowac wczoraj i rysunek wyglada tak:
W sumie nie jest rewelacja ale jak na drugi dzien rysowania to jest według mnie dobry rysunek. I uwaga co sie pojawilo na moi asku? tamtaradamm
To sie pojawilo, nom. Staralam sie nad tym rysunkiem ponad 2 godziny, ledwo co sie trzyma z mazania, a dlaczego hejt z anonima? Bo nikt cie nie obrazi za to jaki TY jestes. Na asku skrzynke pytan mam zawalona masa hejtow, na wiekszosc pytan nie odpowiadam bo po prostu je zlewam i mi sie nie chce.
I uwaga co najwazniejsze? HEJTY Z ANONIMA BA DUM TSS :))) 
Co ludzi to interesuje dlaczego nie mam juz chlopaka? Moze kurwa mam im pisac kiedy zmieniam skarpetki i o ktorej godzinie, no bez przesady. Teraz wylaczylam funkcje anonimowosci na moim asku i bedzie o polowe mniej pytan, supi :) No ja pierdole no jak mnie to wkurwia.
Jednym slowem podsumujac ten post: HEJTUJESZ Z ANONIMA? MUSISZ BYC TAKI ODWAZNY! :)
Cium do jutra:*

2 komentarze:

  1. Popieram cię :) + Śliczny rysunek *w*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz juz poprawilam w sumie i ladniej wyglada, ale dziekuje :)

      Usuń