nagłówekxd

nagłówekxd

niedziela, 16 lutego 2014

Spring?

Hej kochani:* Jak tam u was? U mnie bardzo dobrze! Jest wspaniała pogoda, dzisiaj spędziłam dzień z koleżanką. Niedawno odnowiłyśmy kontakt, bo byłyśmy pokłócone i dzisiaj się widziałyśmy. Na początku normalnie, a później tak spontanicznie wyszło, że pójdziemy na zdjęcia... Hmm? W sumie pomysł dobry z prawej strony macie moje zdjęcie z dzisiaj. Niedziela, jutro do szkoły... Znów nauka 7 lekcji. Ehh jakoś dam rade, jak w każdy dzień. Uczę się dla siebie i na tyle na ile dam radę, ale nie mam do siebie jakiś zarzutów, że się słabo uczę. W tym półroczu mam same piątki, tylko trzy trójki z testów. Może jakoś dam radę to poprawić. Sama nie wiem Dyrektor mi powiedział, że mogę poprawić każdą ocenę, a nauczyciele mówią, że u nich tylko jedynki i dwójki. Już sama nie wiem kogo mam słuchać. W sumie Dyrektor lepiej wie... W każdym bądź razie muszę to poprawić. MUSZĘ! Okej jak na razie kończę tą notkę muszę iść się pouczyć, wykąpać i takie inne... Jutro też napiszę notkę. Buzi ;)

2 komentarze: