nagłówekxd

nagłówekxd

piątek, 7 lutego 2014

Sprzątenie oraz VALENTINE'S DAY

Hej ;) Hmm długo mnie tu w sumie nie było, bo miałam dużo nauki, także sami wiecie jak to jest ;) Musiałam się dosyć wziąć za siebie, ale teraz weekend także mogę spokojnie napisać post ;) Okej, w piątek (14 lutego) i z nią spędzę Walentynki ;) Może w końcu będą to jakieś udane walentynki ;) Z racji takiej, że przyjeżdża do mnie Ala z Warszawy to od poniedziałku do piątku staram sobie jakoś rozplanować czas na sprzątanie ;) Zrobiłam sobie taki plan, do którego będę starać się stosować ;)
A co do Walentynek? Ehhh nienawidzę...
Okej, jak na razie to kończę tą krótką notkę i idę brać się niestety, ale za książki -.-
Paapapapa <3

3 komentarze:

  1. Bardzo lubie twojego bloga i też muszę trochę posprzątać w pokoju na ferie :)

    http://ada-addda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja , też muszę sprzątać .. jak co tydzień w soboty ;c

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynki.. nie mam drugiej połówki.. niestety i smutno zazwyczaj mi w ten dzień :(
    A co do planu to muszę sobie stworzyć taki sam :)
    Zapraszam do siebie kiniaxall.blogspot.com :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń