nagłówekxd

nagłówekxd

niedziela, 2 marca 2014

Zakupy!;)

Hej kochani!;)
Na początek chciałabym was przeprosić za dłuugą nieobecność, ale po prostu tak wyszło, że nie miałam dostępu do bloga. Dzisiejszym tematem są zakupy, które zdołałam zrobić w czasie mojej nieobecności na blogu. Także ta  notka postaram się, aby była dość długa. Także kupiłam takie oto rzeczy:
Szczoteczkę elektryczną z Oral-B
Końcówki wybielające do szczoteczki

Obudowę do telefonu, czy etui jak kto woli

Dwie bluzki





Srebrną pancerke, ogólnie to pisało, że jest z metalu, ale ku mojemu zaskoczeniu okazało się że to plastik...
Dwa tunele/ plugi do ucha ;)


No, na dzisiaj chyba raczej skończę ten post. Ogólnie to mam coś z kolanem od dzisiaj rano, że praktycznie nie mogę stanąć, ale mam nadzieje, że jakoś przeżyje haha. Za 16 dni do ortodonty <3

Papa <3

4 komentarze:

  1. Mi trudno znaleźć jakąś obudowę na telefon , bo mam aparat na środku i jakoś zawsze obudowy są z aparatem z boku ;/ . Jeśli chodzi o jakieś wzorki i w ogóle .

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro po prostu wpisz obudowa [model telefonu] i ci wyskocza

      Usuń
  2. Świetne etui :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń