nagłówekxd

nagłówekxd

piątek, 14 lutego 2014

LBA

Hej po raz drugi :* Zostałam nominowana do LBA, a to moje pytania i odpowiedzi ;)

1. Co lubisz robić?

Lubię rysować, bloggować ;)

2 Ulubiony sport?
Koszykówka :3

3 Ulubione danie?
Ryż z truskawkami ;)


4 Lubisz się lenić?
Uwielbiam :D

5 Kogo byś wolał/a? Chłopaka/dziewczynę, przyjaciela/przyjaciółkę
Przyjaciółkę ;)

6 Jakiego muzyka lubisz?
Justina Biebera :)

7 Jakiego aktora lubisz?
Nie mam w sumie ulubionego aktora :)

8 Dlaczego piszesz bloga?
Ponieważ od dawna miałam zamiar wziąć się za boga, więc postanowiłam od 1 stycznia prowadzić bloga ;)

9 Co w sobie lubisz?
Włosy chyba tylko 

10 Czego w sobie nie lubisz?
Wszystkiego. Najbardziej ciała...

11 Co byś zmienił/a w swoim życiu?
Cofnęłabym czas ;)


Okej na dzisiaj tyle może napiszę jutro bądź pojutrze :*

1 komentarz: