nagłówekxd

nagłówekxd

niedziela, 9 lutego 2014

Bye Winter, hello Spring! ;))

Hey ;) Na początku chciałabym was przeprosić za dłuższą nieobecność, ale niestety miałam dużo nauki, dzisiaj niedziela, także też napiszę krótką notkę i będę szła się niestety uczyć -.- W każdym bądź razie przejdźmy do tematu ;) No to tematem jest jak sam tytuł mówi wiosna! Hmm? ;) Papa zima, cześć Wiosna! ;)) Od kilku dni w Sanoku robi się pogodnie ;) Śniegu już praktycznie nie ma, temperatury na plusie (dziś 10 stopni! ;o), ciepło. Bardzo się cieszę z tego powodu ponieważ kocham wiosnę! ;) Za co? Hmm. Można iść na spacer i nie będzie Ci zimno, nie trzeba się ubierać jak bałwan -.-, jest zielono i ogólnie kocham wiosnę i lato ;) Jesień już nie za bardzo, ale jeszcze przejdzie ;) No w każdym bądź razie dzisiaj byłam się przejść i zrobiłam kilka zdjęć ;))) 

























Okej jak na razie kończę tą krótką  notkę, a później
Dodam post z FAQ o ile starczy mi czasu ;)

4 komentarze:

  1. Zdjęcia są prześliczne <3
    Obserwujemy ?
    http://somene-like-meee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałem cię do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie http://marmoladaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń