nagłówekxd

nagłówekxd

środa, 5 lutego 2014

Anti boyfriend tag ;)

Hej ;)) Dzisiaj przychodzę do was z tematem, o którym pisze bardzo wiele blogów. Także jest to jak sam tytuł posta mówi Anti boyfriend tag. W sumie chyba każdy wie na czym on polega, ale jeszcze napiszę. Także po prostu odpowiadam na pytania związane z chłopakiem :) Okey, zaczynajmy.
1.Jakie są 3 najważniejsze cechy u chłopaka?
Według mnie powinien być opiekuńczy, czuły i oczywiście wierny ;)
2.Jakie cechy powodują,że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
No w sumie jeżeli jest dziecinny, chamski i jak się popisuje... Boże dobija mnie to. Aha i niektórzy mówią "kochaj sercem - nie oczami" szczerze nie zgadzam się z tym.
3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Najpierw jeżeli to zaliczyć do wyglądu, ale wydaje mi się, że tak to wzrost. Na drugim miejscu są włosy, a później oczy i usta ;)
4.Opisz wymarzona randkę.
No nie wiem w sumie chyba najpierw na łyżwy, albo jakiś spacer czy coś tam nie wiem Jezu hahahah nie potrafię sobie tego wyobrazić ;)
5.Kim byłby twój sławny chłopak?
Justin Bieber <3
6.Przez co zakończyłabyś związek?
Na pierwszym miejscu przez zdradę.
7.Co chciałabyś,żeby chłopak robił w związku?
Szczerze to nie wiem, to jakoś wychodzi samo ;)
8.Jakiego koloru oczy i włosy lubisz u chłopaków?
Oczy ciemne tak samo jak włosy :)
9.Kupuje ci prezent.Co to jest?
Jejku, nie chciałabym jakichś kwiatów czy czegoś tam ja bym chciała takiego DUUŻEGO misia <3
10.Ulubiony typ chłopaka?
TO JEST MÓJ IDEAŁ! <3333


2 komentarze:

  1. JB <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ' Mogłaś Sobie dodać jakiś koralik ' x DD

    OdpowiedzUsuń