nagłówekxd

nagłówekxd

niedziela, 2 lutego 2014

Going to school!

Hej ;)) Wczoraj nie pisałam notki, ale dzisiaj to nadrobię pisząc notkę o szkole. No to tak jak wiecie woj. Podkarpackiemu skończyły się ferie i jutro niestety trzeba iść do szkoły. Ehh nienawidzę szkoły tak jak większość osób, które znam. No ciężko będzie, ale obiecałam sobie, że od drugiego półrocza wezmę się w garść i zacznę się uczyć. Spełniam obietnicę dlatego notki na blogu będą się pojawiać trochę rzadziej niż zwykle, ale na pewno będą się pojawiać. Także jak już zeszło na temat szkoły to powiem wam kilka rzeczy o mojej szkole i nauce. Hmm także może zacznę od szkoły. Niektórzy ludzie są z reguły spoko, niektórych po prostu nienawidzę. Po prostu tak mam szczególnie te niektóre trzecioklasistki, które myślą, że są jakimiś królewnami szkoły. No cóż każdy myśli inaczej jak na razie to jestem na etapie kotków ;))) Nauczyciele? Wole się w internecie na temat nauczycieli nie wypowiadać... No to moze jaki mam plecak? No to plecak mam vintage w moro wygląda on dokładnie tak
No bardzo mi się ten plecak podoba ;)))
Tutaj macie zdjęcie z dzisiejszej sesji ;) Byłam z Klaudią i Natalką 
Jak na razie papa może do jutra, albo do pojutrza w każdym bądź razie do następnej notki :)):*

3 komentarze:

  1. oo plecak bardzo fajny! co powiesz na wzajemną obserwacje?
    daj mi znać :))

    http://ullacherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też skończyły się już ferie :(
    Obserwuję , może rewanżyk , bo dopiero zaczynam.. :(
    http://forever-haappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA :) !
    Więcej informacji: http://everything-of-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń