nagłówekxd

nagłówekxd

piątek, 14 lutego 2014

Walentynki.

Hej kochani :* Przepraszam was za chwilową nieobecność, ale niestety mam karę na komputer, nie ważne dlaczego, eh. W każdym bądź razie ten post będzie dość zróżnicowany, natomiast głównym jego tematem będą jak każdy się domyśla walentynki. Czy lubię? Hmm szczerze pisałam o tym już w tamtym poście - nie przepadam. Tak jak pisałam miała do mnie przyjechać Ala, ale pokrzyżowały nam się plany, nieważne.. W każdym bądź razie dostałam 5 walentynek ;) Ogólnie dość miło spędziłam ten dzień, także nie mam jakiś wielkich pretensji. Dla mnie walentynki - normalny dzień, nic niezwykłego się nie dzieje poza tym, że po prostu to jest ta data... Może późno, ale chcę wam życzyć jedno:
14 luty - czas leci coraz szybciej z czego się w sumie ciesze. Nowe dni, nowe przygody. Nie pisałam wam o tym, ale w marcu mam pierwszą wizytę u ortodonty!;) Szczerze mówiąc to się z tego bardzo bardzo cieszę. Pierwszym powodem jest to, że będę miała w końcu proste zęby. Drugi powód - po prostu podobają mi się aparaty. Bardzo ;)  Szczególnie takie z ligaturkami. Np. takie ;)
\
Kończę tą notkę i zaraz dodam następną ;)

2 komentarze:

  1. Też nosze aparat i nie jest źle ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie walentynki jedynie mają znaczenie pod tym względem że 4 lata temu mój facet mi się oświadczył a tak to dla mnie zwykły dzień bo w końcu jeśli ktoś kogoś kocha to pokazuje uczucia cały czas a nie tylko w dzień zakochanych:)

    OdpowiedzUsuń