nagłówekxd

nagłówekxd

poniedziałek, 24 marca 2014

Uzależnienia oraz *sprzedaż*

Hej kochani:) Przepraszam was za dość długą nieobecność, staram się jakoś pisać na blogu, ale albo nie mam czasu, albo jak już się znajdzie ten czas nie ma weny na napisanie żadnego postu. W każdym bądź razie w dzisiejszej notce chciałabym poruszyć przede wszystkim temat uzależnień. Zastanawialiście się kiedyś nad własnymi uzależnieniami? Ja ostatnio poniekąd poruszyłam ten temat i po dłuższym rozmyślaniu doszłam do wniosku, że moim uzależnieniem jest po prostu internet. Zapewne jak i wielu ludzi. Po prostu muszę nawet na te pół minuty sprawdzić facebooka i aska. Chciałam już dużo razy to zmienić jednak jakoś się nie udaje. Dość mi przykro z tego powodu. Natomiast z drugiej strony chyba internet jest lepszy niż uzależnienie od napojów wysokoprocentowych, wyrobów tytoniowych czy po prostu narkotyków.
Hmm... Ogólnie to mi trochę głupio, że mimo tego, że wiem o moim uzależnieniu tyle czasu się nie odzywałam na blogu.
Ok, przejdźmy do drugiego tematu jakim jest sprzedaż.
Ostatnio przeszukałam swoją szafę i znalazłam mnóstwo ubrań, których już raczej nie ubiorę i nie dlatego, że  z nich wyrosłam (chociaż poniekąd...), ale po prostu już w nich nie będę chodzić. W każdym bądź razie wstawiam tutaj zdjęcia.
1. Sweter z dłuzyszym tyłem (r. 36-38) cena 10 zł (wys. 10)




2. Telefon LG SWIFT L5 E610 biały z całą zawartością pudełka. Cena 319 zł (wys. 10)



 3. Bluzka tio-top z dłuższym tyłem (r. uniwersalny) cena 10 zł (wys. 7 zł)

4. Kurtka jeansowa (r. 36-40) cena 10 zł (wys. 10 zł)

5. Prostownica do włosów cena 15 zł (wys. 7 zł)


6. Kurtka parka HOUSE z oderwanym guzikiem na dole (r. 36-38) cena 45 zł (wys. 10 zł)




 Zaintersowanych odsyłam na facebook'a lub na pocztę (aleksandraolajanowska@gmail.com).

Do następnej notki:* paaa;):*








3 komentarze:

  1. Bardzo fajne ciuchy :)

    Zapraszam i zachęcam do komentowania :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/04/przemyslenia-7-przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. oo..fajne to wszystko..tylko taka tania prostownica może ci poniszczyć te piekne włosy.. :(

    http://livia-liviaa.blogspot.com/ ---zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wypowiedzią wyżej, więc uważaj :)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie:
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń